Noa

Noa
Noa

woensdag 18 juli 2012

Er is er een jarig...

Hoera, Hoera!! .. Hoorde ik vanmorgen toen ik nog lag bij te komen van een heftig dagje Ameland waarbij ik water zag wat zoveel groter was dan onze plas achter. Vervolgens regende het brokjes van boven naar beneden en ik kon mijn lol op, yumm!
Toen kwamen mijn baasjes naar beneden, met een kadootje verborgen; wetende dat  je mij niet gekker kan krijgen.. Dolenthousiast werd ik van de pieper die ik ook nog hoorde! Opeens kwam daar een grote knuffelbeer tevoorschijn waarmee ik vervolgens de hele ochtend al piepend door het huis ben gedarteld :-) Vandaag alweer twee geworden. Mij zal het een grote worst zijn dat dat zo is, mijn baasjes vinden het helemaal top! En ik nu ook want ik word extra verwend.
Van mijn buurmeisje had ik eergisteren al een zelfgemaakte dummy gekregen waar ik ook al zo blij van word..

Nog even terugkomen op gisteren.. wat een bijzondere dag: We gingen voor het eerst in mijn leven én naar een eiland én naar het strand.. Wauw! Als een echte labrador betaamt word ik altijd erg vrolijk van water en het kan me dan ook niet modderig genoeg zijn of ik spring er wel in.
Na een 1,5 uur durende autorit kwamen we bij een boot waar we ook nog op moesten. Eenmaal loskomend van de kant, wat voor mij altijd weer een spannende gebeurtenis is, kon ik geen genoeg krijgen van de meeuwen rond hde boot en het water dat klotste tegen de zijkant van deze grote boot.
Eenmaal aangekomen op het eiland waren er allerlei nieuwe geurtjes en.. een laaaang, breed zanderig gebeuren: Het strand. Ik keek mijn ogen uit, wat veel water en er zaten ook nog mens-labjes in de zee. Ook maakte ik kennis met andere nieuwe dieren, de kreeft. En wat hebben die stekelige tentakels zeg!Na urenlang te hebben gerend en gespeeld en vooral in het water te hebben gespeeld (wat overigens zo zout smaakte dat ik er raar van keek) plofte ik naast mijn baasjes neer en toverde mezelf van een bruine in een blonde labrador. Ach, weer eens wat anders zal ik maar zeggen...





En nu, nu lig ik alweer uitgeteld op mijn kussen want ook vandaag hebben we weer einden gewandeld en heeft mijn baasje haar eerste vis gevangen om vervolgens de lievelingshengel van haar partner door midden te breken.. oeps. Beginnersonhandigheid en ruimte om weer iets nieuws te kopen. Ik geloof dat ik inmiddels alweer naar dromen..land..ben..:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten